mandag 19. januar 2009

Denne helgen har jeg og Frida tilbrakt hos mamma og pappa, mens Jan Erik var en tur på Geilo. Vi har gått på tur i skogen og det likte Frida veldig godt. Hun likte det så godt at jeg mått ta henne opp å bære henne hjem, tenkte hun ikke skulle slite seg helt ut. Hun var ikke helt enig å peip og ynket seg ;) Ikke noe gøyt å ikke få gå selv. Hun spiser godt, sluker maten sin på en, to, tre. På bildet ovenfor har hun sneket seg inn i boden hos mamma og pappa, når jeg kom inn satt hun å slikket på posen. Ellers så har hun hatt noen uhell inne, men det er vel som forventet ;) Jeg syns hun har vokst mye, strakt seg og lagt en del på seg :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, hei:-)

Tenkte det kunne være morsomt å treffes en dag, så de søte små kan leke litt sammen:-) Om det passer for dere, så tenkte jeg vi kunne treffes i en park e.l?

Hilsen Sigrun og Lucy

sigrun_w@hotmail.com